čtvrtek 28. srpna 2014

Fotopolštář už má svého majitele!

Vlastně majitelku! No řeknu vám, že účast v soutěži byla opravdu překvapivě velká, ale vyhrát mohl jen jeden z účastníků. Jste napnutí, kdo tedy vyhrál? Tak já už vás nebudu dál napínat ...


 Losoval starší pirát, já jsem jen fotila!



Takže tadááááá .... fotopolštář s motivem č. 8 už patří Olive jménem Iveta Varmus.



Ivětě samozřejmě moc gratuluji a obratem posílám email. Ale aby to ostatním soutěžícím nebylo tak úplně líto, můžete si do konce srpna napsat o 10% slevový kód na nákup fotopolštářů. Můj email najdete v kontaktech v horní liště. Já vám vygeneruji slevový kód na nákup v eshopu na Fleru, který zadáte při objednávce a z celkové částky se vám sleva automaticky odečte. Takže máte ještě celé 4 na nákup se slevou.

Mějte prima den a všem děkuji za hojnou účast ♥
Bára



Fotografie podléhají autorskému zákonu. Jejich užití bez mého souhlasu není možné.

11 komentářů:

  1. Báro, moc děkuji, to je má první výhra v životě. To je tak milé překvapení pro mě. Bylo těžké vybrat jeden motiv. Děkuji, děkuji, za tak krásnou soutěž.

    OdpovědětVymazat
  2. ach bože to je krása ...i ostatní polštáře- úžasné Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Velká gratulace vítězce!!!
    A Baru, tobě díky za tuhle super soutěž - trocha adrenalinu nikdy neuškodí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbila, takže potěšení na mojí straně :-)

      Vymazat
  4. Ivet je zlatá, to jí moc přeju! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji a přeji ať se Vám pěkný chroupe.. :o) Š.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný všechny!!
    To bylo prvně, kdy mě zmrzelo, že nemám fcb.

    OdpovědětVymazat