čtvrtek 17. dubna 2014

Kraslice v hedvábné košilce

Jak už jsem avizovala v úterý, mám pro ty z vás, kteří na Velikonoce přece jen nějakou tu výzdobu dělají, ještě jeden velmi jednoduchý tip. Stačí vám kousek hedvábného papíru, vyfouknuté vajíčko a stužka či provázek. A přiznám se, že já jsem výrobě pouze přihlížela. Kraslice dělal Marťa a s nápadem přišel ze školy, kde je také na velikonočním jarmarku vyráběli. A mně se tyhle kraslice líbily, tak je máme i doma.





Vyfouknuté vajíčko se jednoduše zabalí do hedvábného papíru a převáže stužkou nebo provázkem. Stačilo už jen nastříhat nádherný kdoulovec a jako každý rok jsem vytáhla moji nejvíc oblíbenou drátovanou ošatku slépku. Je to takové lehce minimalistické a hlavní aktér z toho měl velkou radost.



Žasla jsem, jak to má vyladěné do posledního detailu. Protože když se blíže kouknete, stužka na zavěšení ladí s rámem obrazu a tu si vybral z několika možností sám. Detaily dělají celek a na tom je kus pravdy.





Takže nakonec jsme zvládli výzdobu i upéct perníčky a posledním hrdinským počinem bude mazanec.

Mějte prima den!

16 komentářů:

  1. Bezva napad...konarik ma nadherne kvietky.....a fotky..hmmm....kedy sa ja k podobnym prefotim...jana

    OdpovědětVymazat
  2. Sportovec s citem pro jemné estetično! Tomu říkám kombinace. Jednou na něj budou holky stát frontu :)
    A je to pěkný. Mně se to moc líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťa má v sobě kus estéta, to zase jo. Má rád výstavy, hrady i zámky, tak aspoň něco má po mně :-)

      Vymazat
  3. Marťa je šikovný a nápady dětí jsou nejlepší. Já z nich taky občas čerpám:) Tak si užijte krásné Velikonoce, Baru!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky! A nápodobně! Plán na Velikonoce máme nabitý, tak teď už jen aby vyšlo počasí.

      Vymazat
  4. Ta růžová mě dostala včetně nápadu synka:) Veselé Velikonoce i Vám:) Lucka

    OdpovědětVymazat
  5. To je krása, skvělý nápad, Marťa je opravdu estét! A ten kdoulovec ... nádhera
    Krásné Velikonoce, Baru, hlavně, ať je sluníčko :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad bude, Jani. Akorát ten kdoulovec nějak rychle vadne :-(

      Vymazat
  6. Nádherné květy a váza, krásně to rozsvítilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V té naší neutrální barevné záplavě to fakt docela svítí :-)

      Vymazat
  7. to je krása! krásné velikonoční svátky, Bára

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné dekorace! Ten rám je dokonalý.
    Dovolila jsem si, nominovat Tě ... snad se na mě nebudeš zlobit :) Více info u mě na blogu. Krásný pozdní večer, T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terko, děkuju. Sice teď trochu nestíhám, ale pokud to stačí až na příští týden, tak ne nepřeruším a něco připravím. Pěkné svátky!

      Vymazat